Testa Gevalia Millicano - Powered by Smartson

Åter igen....

Ja åter igen har det nu gått en lång tid utan att jag hunnit varken skriva något eller lägga in någon bild, så nu tycker jag faktiskt att det är dags för lite bilder.

  
Här är stor Prins och hans Morfar ute och gräver i sanden. Stor Prins skulle få med sig lite  sand hem att fylla sin sandlåda med.



Pappa och stor Prins leker lite med en liten grävare som dom fick provköra under ne mässa för några veckor sen, svårt och säga vem som hade roligast bådas ögon bara lyste :).



Sen måste jag passa på att hälsa kusin A välkommen till världen! Barnens nyaste kusin och kusin O´s söta lillebror.
Det är min kära storebror som fått sin andra son här i maj, jätte kul, så om nått är så är det fyra vilda killar som far omkring tillsammnas och hittar på en massa bus!

   
Här är små kusinerna som sover i kapp......


......och så stor kusinerna som busar i kapp i hoppborgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0