Testa Gevalia Millicano - Powered by Smartson

Mina vinster genom åren!

Ja jag tänkte sammanställa en lista över de vinster jag lyckas vinna genom åren, men allt blir inte med då man glömmer fort. Men innan ni läser listan och tycker att wow hon borde vara nöjd så ska jag berätta att jag tävlat väldigt mycket för dessa och det har inte kommit som en klump utan rullat in sakta under mååånga år....


- 5000 kr presentkort Ramundbergen
- 2 st platt tv 19"
- 4 cykelhjälmar, 2 vuxna och 2 barn.
- Fotbad, med inbyggd massage och peeling
- Kitchen Aid mixer
- Antal filmer både vuxna och barn
- 4 Disney on ice biljetter (såldes då dem var i malmö)
- Stor väderkvarn att ha ute , en till mig och en till farmor.
- En vilt vecka med Prioleva - toppen vinst
- Massor av biobiljetter 
- Böcker både barn och vuxna
- Antal mascaror och smink
- Klocka (dock lite tantig och inte så exklusiv)
- Julstjärna på fot
- Massor av schampo och balsam
- Mat ex, findus, valio, Corn, muslie, glass m.m
- Målar block och pennor
- liten starwars figur
- Olika leksaker dock inga större
- Hårfärg
- Litet bordsväxthus
- 5 kg pasta
- Kläder som tshirt, body
- Cd skivor
- Års förbrukning tvättmedel = 30 refil påsar Ariel
- Diskmedel
- 3000 kr presentkort på city gross (kundvagnsracet)
- 2 nätter på hotell stay at i Kista + 2 nätter på samma hotell i Göteborg som kompen. för stökigt hotell i Kista 
- Godis
- Gratis inträde på vissa parker ex. tomteland m.fl


Ja detta är en en liten sammanställning sen tillkommer massa gratis produkter, kampanj varor m.m.
Alltid kul att vinna! Tyvärr blir det väl lite mindre med det nu eftersom jag tävlar mycket mindre än jag gjorde förut, dels för att tiden verkar inte räcka till och sen har tävlings glöden försvunnit eller motiverings tänkandet - kan det beror på ålder kanske ha,ha....



Snälla fru fortuna ge mig lite vinst lycka igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0