Testa Gevalia Millicano - Powered by Smartson

Mitt i november och ingen snö!

Hallå....var är vintern vart har alla vita gnistrande snö tagit vägen? Jätte konstigt väder, man vet knappt hur man ska klä barnen, nästan för varmt för dom tjocka overallerna men ändå för kallt att vara utan.

Men oavsett hur och när snön har tänkt att komma så ska det bli jul i vårt hus, vill ha en riktig kul jul...barnen är värda en riktig jul nu när deras mamma inte behöver plugga eller jobba eller stressa över att skolarbeten ska in i mellandagarn...för vid jul så har dom en arbetande mamma utan kompromiss.

Så med detta i åtanke samt en stor längtan att pynta så har julgardinerna börjat åkt upp och snart börjar små tomtarna titta fram ur vråna kan jag lova, ja sen så har ju lill killens advensttåg redan åkt fram och det vart så mysigt inne hos han.

Nu ska jag ta och krypa till kojs så jag hinner sova lite innan sängen blir invanderad av våra små gossar som brukar komma in till oss varje natt.

Natti, natti!



Bjuder på en underbar bild på våra små älskade skogstroll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0