Testa Gevalia Millicano - Powered by Smartson

Åter lite tävlingar...

Ja dessa tävlingar, kan verkligen inte hålla mig borta från dem, vill ju så gärna vinna något fint ibland. Fast min älskling L blir oftast matt på allt mitt tävlande eftersom han allt för ofta dras med i det, eller rättare sagt hela släkten dras med i det . Min kära farmor brukar säga när det kommer något på posten att det måste vara något som T har fixat nu igen ha,ha ja hon har då i allefall slutat att bli så förvånad.

Hade faktiskt riktig tur en gång strax vid jul för två år sedan då kära L i ett par månader tid gått och pratat om att han så gärna ville åka till Ramundbergen och åka skidor (han är en riktigt inbiten skidfantast) för alla sa att det var så bra. Men vägen dit var lång och hela kalaset skulle gå på en del. Så vad gör man inte då för den man älskar, jo man tävlar så klart och vips så hade man vunnit ett presentkort 5000 kr i just Ramundbergen. Det var en riktig höjdarvinst för oss kan jag lova.




Så nu tävlar man i förhoppningen om att vinna något roligt till sig själv som t.ex. det här:


"Jag tävlar hos MammaCarola som i ett samarbete med Bomhus Blommor lottar ut detta fantastiska paket. Lyktan är från den Danska firman Bloomingville och glaset i lyktan kan användas som marmeladglas. Den Franska chokladen med Giandujanötter kommer från Kryddlagret. Paketet har ett värde av ca 250 kr. Tävlingen avslutas 18 Maj"




"Jag är med och tävlar hos Tess om ett presentkort på 200:- ifrån Syster & Bror va med du med och tävla HÄR"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0