Testa Gevalia Millicano - Powered by Smartson

Kvällen är nu äntligen här

Jaha, så var den här dagen snart slut också, båda barnen sover sött. Pappa L är ute och springer en sväng och jag snurrar runt på internet några varv i jakt på några roliga inredningsbutiker. Har verkligen fastnat för vitt just nu vill ha en vit lantlig stil så har ni några tips så hör gärna av er.  Ett mysig webbtutik jag kan rekommendera är Helhjärtat.com, har jätte fina saker till bra priser.

Man får då verkligen vara uppfinningsrik när man är mamma och ideerna måste komma snabbt. Som vid hämtningen vid dagis, stor Prinsen var trött idag efter dagis för dom hade haft Myranloppet, en springtävling på hans dagis. Inte för att han varit så intresserad av att springa utan mer av att leka i stora sandlådan. Men i allefall så var han trött i sina knän så han kunde inte gå på fötterna berätta han bestämt. Lilla Prinsen hade jag hoppas skulle sova vid det här laget men han satt så nöjt och lekte i vagnen. Så vad gör man med en trött 3 åring som inte vill gå och en pigg 7 månaders som inte vill sova, jo dom får så klart dela vagn ( och mamma får lite extra tyngd att skjutsa alltid bra med träning). Lite tvära protester från båda emellanåt men nog tror jag dom myste båda två av det.

Så här gosiga var dom:
Lill Prins och Stor Prins på hemgång från dagis.

Nu ska jag ta och krypa ner och läsa lite i min trägårdstidning jag införskaffat för att få lite ideer från, vill få fart på vår trädgår med mycket färg och blommor, vet bara inte vart jag ska börja.

Kram och god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0