Testa Gevalia Millicano - Powered by Smartson

En kortis :)

Har försökt lova mig själv nu att ta mig lite tid att skriva lite här, men det verkar inte gå enligt mina planer direkt. 

Idag har vi bara haft en skön hemma helgdag hela familjen, behövs så vi hinner ta igen oss efter all sjuka som nu har passerat här hemma. Håller fortfarande tummarna för att mamma och stor prins klarar sig från magsjukan, vilken pappa och lill prins åkte på.

Är just nu inte i en pyssel och göra om fas, vill ändra här hemma och förnya lite, kan säkert bero på det väldigt trista väder som råder utanför ytterdörren. Tyvärr uppskattar inte pappa i familjen alla mina super planer, han är iallefall inte lite ivrig som jag. Men hallå dra ut en golvmatta gör man väl på ett kick eller måla en trapp kan väl inte vara något problem. Prinsarna tittar väl snällt på he,he...

Så nu tror jag bestämt att det är dags att välkommna John Blund för mig...innan jag somnar över tangentbordet. Är ju nämligen själv hemma med mina sovande prinsar. Pappa har fått "dispans" att gå iväg och på öldrickande med en kompis ha,ha, ja han måste ju också få roa sig någon gång. För nästa helg är det ju min tur att dra iväg med tjejerna på Ladies nigth, wow vad kul det ska bli!

Men nu så natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0