Testa Gevalia Millicano - Powered by Smartson

Inte min dag idag!

Ååå en sådan där dag när allt vill en illa och man bara önskar att man kunde krypa under täcket och somna om.
Skulle koppla in kameran så ja g kunde lägga upp lite nya kort här i bloggen men då hittade jag inte sladden, suck. Ja,ja det är ju inte hela världen direkt, men så fick jag möjlighet att får ett par HELT GRATIS glasögon idag vid kl 12 då jag fick koden till min mail som gällde en kort stund, men vad händer då jo så klart ska den j...a hotmail krångla med att hålla på och vara stängt pga servic, "försök igen om några minuter", jo visst det var just dom där minutrerna jag behövde idag.

Känner mig som en riktigt arg och sur gammal tant idag, riktigt tråkig. Så stackars barn jag har - men jag älskar dom. Faktiskt ska jag och lill prins snart ut till bvc för 18 månaders kontroll. Sist vägde skrutten ca 9,2 kg så jag tippar att vi nått 10, 3 sträcket  nu trotts att han varit mycket sjuk.

Nä måste ta och hoppa in i duschen lite snabbt så dom inte börjar fundera ute på bvc vad det är som luktar gammal surtant, sen är det en bit mat som väntar och förhoppningar om att solen som nyss gick i moln snart dyker upp igen, men bara för att jag nu önskar det så blir det väl regn!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0