Testa Gevalia Millicano - Powered by Smartson

Valborg och lillprins i feber igen

Idag är det sista april, va fort tiden går har kan hunnit förstå att det blirvit april så är den månaden redan förbi. Bara 10 dagar kvar i morgon tills stor prins blir 4 år, han böjar bli stor nu vår underbara och busiga prins, men det innebär inte att hans mamma blir äldre utan hon står fortfarande kvar på 23 ;)......

Stor prins önskelista är följande (enl. prinsen själv),
Rullskriskor  
stor motorcykel
Häftiga bilar
Stor lastare och grävskopa till sandlådan
En stor lyftkran
Sparkcykel
Blinkande skor
Såp bubble maskin på batteri

När han säger att han vill ha detta så brukar jag svara att han får önska sig det när han fyller år och svaret blir då, ja mamma ja önskar mig det när jag fyller år och då får jag deti paket!  Ja, vad säger man...han är för go.

Stor prins önskelista enl. mamma;
En stor tuff ryggsäck att ha till dagis
Regnkläder
Extra stövlar (mått 17 på foten + lite mer yttrymme för strumpor)
Shorts ( stlk 110 har många kortarmade redan)

Ja sånt som inte är kul att få men behövs ändå....

Sitter och funderar på om jag ska göra en sväng till bokhandeln i Borlänge för behöver lite material till studierna och så känner mig uttråkad av att bara sitta hemma. Ska nog höra med E om man kanske kan gå ut och jobba någon natt ändå fasten jag sagt att jag bara ska vara hemma.

Har en liten  febrig prins i knäet nu som sitter och smular sönder digestive för fullt så dags att avsluta här innan det blir fullt på skärmen ochså för då blir inte hans pappa så jätte glad skulle jag tro...

Ska ta tag i bilderna nu i helgen så ha tålamod för det kommer lite nytt snart!

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0