Testa Gevalia Millicano - Powered by Smartson

Dags att uppgradera bloggen lite

Efter en hel del sjukdomar hos barna som tagit all tid så är det väl dags att försöka att få lite tid till bloggen igen.

Men sjukdomarna verkar inte vilja lämna oss detta år, nu är det stor prins tur att va sjuk. Har legat i 40 graders feber och hosta nu i några dagar och börjar nu även klaga på att det gör ont i ett öra. Suck...fattas bara att det ska bli en pencillin sväng också.

Jaha och i morgon är det dags att fira alla man håller kär - fram för allt mig själv ska jag fira eftersom det är min födelsedag hi, hi....inte för att det är så mycket att fira nu mera att man blir äldre men ett litet paket vill man väl ändå ha om man ska vara ärlig.

Nu har vi äntligen nattat båda barnen, wow och klockan är inte alls sent, så nu ska vi ta en liten mys kväll in soffan bara jag och älsklingen. Tända lite ljus och smaska på ost, kex och kanske lyxa till det med ett glas vin!

Trevlig lördag kväll på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0