Testa Gevalia Millicano - Powered by Smartson

Fredag - nu är det fredags mys....

Nu vart det äntligen fredag igen, då vet man att det förhoppningsvis vankas sovmorgon i morgon då älsklingen är ledig och kan gå upp med prinsarna. Fast nu för tiden börjar man bli så van med tidiga mornar att man ändå inte kan sova vidare när dom andra gått upp. Men det är ändå skönt att bara ligga och dra sig alldeles själv en stund och man kan ju alltid hoppas att frukosten står klar när man orkar masa sig upp ur den varma goa sängen.

Idag är det riktigt inneväder, snön riktigt yr utanför förnstret just nu, jag och prinsarna hade nog tur som gick ut tidigare idag för att skotta av lite. Lovade stor prins redan igår att han skulle få gå ut och skotta när jag kom hem från jobbet men istället fick han och jag lov att åka och handla. Va slut på det mesta, men det viktigaste var blöjorna åt lill prins för såna vill man inte stå utan när han inte är frisk i magen, förkyld till max och febrig.

En trevlig sak igår när vi var och shoppa var att jag hade  en massa rabattkuponger på Ica Maxi att den totala köp summna var 250 kr mindre en den skulle varit. Känner sig som en snål tant i kassan med alla rabattlappar men det får man väl blunda för när det ändå ger lite extra klirr till annat skoj. På COOP var det första dagen på halva rea priset, vilket jag inte hade en aning om, hittade ett par jätte läckra stövlar till mig som kostat 795 kr men som jag fick för 199 kr, det kallar jag kap! Hittade även skor till stor prins och en morgonrock till lill prins. Fick även jätte fin mumin sked när vi köpte barngröt -alltid trevligt med lite presenter när man ändå spenderar så mycket pengar på dessa produkter.

Igår fick jag en trevlig vinst från Gott och Blandat, två påsar godis och en biobiljett för två till filmen "Snabba cash", så nu hoppas man bara på att man vi blir piggare så vi hinner gå och se filmen innan den slutar visas.
Fick även presentkort på 50 kr från Arla och en biobiljett från Aktiebolaget.nu som jag bloggade för tidigare här.
Tack tack!

En annan trevlig sak igår när vi var och shoppa var att på COOP var det första dagen på halva rea priset, vilket jag inte hade en aning om, hittade ett par jätte läckra stövlar till mig som kostat 795 kr men som jag fick för 199 kr, det kallar jag kap! Hittade även skor till stor prins och en morgonrock till lill prins. Fick även jätte fin mumin sked när vi köpte barngröt -alltid trevligt med lite presenter när man ändå spenderar så mycket pengar på dessa produkter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0