Testa Gevalia Millicano - Powered by Smartson

Spela bingo

Bingo på nätet blir allt vanligare och det finns bingon för alla tycken och smaker både för barn och gamla, tjejer och killar. På spelabingo.org hittar man information och recensioner på svenska om de bästa bingosajterna för en massa bra och  trevliga  bingo spel på nätet.

Dom har även en fin lista  över  olika gratis bingobonusar som går att få på olika bingosajter och sånt gillar vi! 

En jätte rolig sida som jag varmt kan rekomendera, brukar själv besöka den med jämna mellanrum när barnen sover gott och jag vill ha lite tid för mig själv. Lovar att det kan vara svårt att vara utan när man väl börjat.


Just nu erbjuds gratis biobiljetter om man bloggar om http://www.spelabingo.org/ , så det är jag ju förstås tvungen att prova.

Lycka till och ha en jätte trevlig bingostund!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0