Testa Gevalia Millicano - Powered by Smartson

Äntligen nya kort

Ja så var det äntligen dags för nya kort, tack och lov att dom små prinsarna somna tidigt idag så det vart gjort.

Så vi börjar med ett litet 80-tals inspirerat kort på lill Prins och favorit faster (faster är på väg på 80-tals kväll därav klädseln :))

 Riktiga snyggingar!!!

Sen blir det lite fina midsommar kort,

                  

Visst är dom helt gudomligt fina mina killar, det är kärlek!

Det har åter varit en solig och skön dag, trotts att jag är så otroligt trött hela tiden och har svårt att sova. En ond cirkel man hamnat i och när man väl somnat så vaknar nått av barnen, slår  aldrig fel. Har i allefall kunnat städa lite här hemma tack vare att prinsarna fick vara hos deras farmor på eftermiddagen. Så skönt att få några timmar själv även fast man blir lite stressad att hinna med allt man måste göra.

Längtar just nu efter att det ska bli ett tillfälle för bara mig och min kärlek att åka iväg på tu man hand i några nätter...än så länge har vi inte planerat vart bara att vi SKA åka SJÄLVA. Mys,mys!

Men först är det lite jobb , suck ibland måste man fast man inte orkar, och sen en familjetripp till Göteborg och bo på hotell (en vinst som ska utnyttjas) brevid Liseberg. Troligen lutar det även åt några extra nätter på hotell eller campingstuga. Jag har ju lagt fram om ett litet önskemål om en tur till Ullared, har dock villigt lova att alla 3 killarnar inte behöver följa med in utan kan mer än gärna vara ute och leka, kanske bada lite så kan mamma shoppa några timmar på egen hand. Som en mini mini semester bara för mamma och kundvagnen ;).

Nu ska jag försöka att hitta ner i sängen så jag orkar med en ny solig morgondag med mina underbara killar, en till jobbet (bara 3 dagar kvar till semestern), stor prins till dagis och lill prins springande runt benen på mamma.

Sleep good!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Åhh vad läckra vi är då :)

2010-07-25 @ 21:35:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0