Testa Gevalia Millicano - Powered by Smartson

Samlar jag i juni

Ja lustig titel på detta inlägg kanske men jag fick blackout för vad jag hade tänkt skriva. Men det beskriver det jag tänkte skriva om, alltså min lilla nästan beroende hobby som faktiskt uppskattas av andra också. Mitt gratis samlande som även inräknar vissa kampanjer.

För juni månad har det gett resultat av produkter och varor för närmare 2500 kr, då ingår det  en ungsform med lock, 8 fling packet av Wasa 4 crisp ( har många väldigt snälla släktingar som skänkt sina till oss och våra prinsar älskar dem), grillspett riktigt fina, grillkorg för grönsaker väldigt praktiskt, lite tatueringar och klistermärken till barnen, 2 lustiga fotbollar, 6 badbollar, massa barnmat Naturnes, 2 willys mjuka bröd, Chili Aioli kanon god, 2 mat och visp grädde och flera pocketböcker, 3 shower dusch från Dove, 1 bodylotion från Dove, 1 Goodiebag från veckorevyns gala ( dom var snälla och skickade den eftersom vi inte kunde närvara-jätte snällt) innehållande en huvtröja, demo cd, nagellack, läppenna, hårpulver.... m.m

Ja mycket trevlig samlar månad har det varit, stackars brevbärare :). 
Ser fram emot denna månad och det började bra redan på 1 juli, så det verkar lovande.

Dessvärre är det jag som är krankig, med en dunder ont i halsen. Skulle ha jobbat men känner att det inte känns riktigt rätt att gå och jobba med jätte ond hals och kropp som är helt slut med tankte på alla känsliga patienter som absolut inte bör bli sjuk av mig också.

Vill snabbt bli frisk eftersom det vankas liten mini semester i Leksand tillsammans med min kära lilla familj, svärföräldrarna och prinsarnas faster. Ska bli så kul, med lite sol och bad men då vill man ju inte vara sjuk. Försöker kurera mig med honungste med halstabletter i.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0