Testa Gevalia Millicano - Powered by Smartson

Det vart en solig dag trotts allt :)

I dag på eftermiddagen såg jag en skymt av mammas prinsar igen, underbart :)!

Vi gick förbi ett fik på vägen hem och köpte glass och festis som vi åt ute i solen, sen hann vi även med en snabb fika hos grannarna innan vi var hemma. Ville hitta på något kul för att slippa tänka och grubbla över allt tråkigt (som jag hoppas löser sig till det bästa för kärleken är ändå stark från mig). Så det blev en tur ner till sjön med prinsarna och kvällsmats picknick. Jätte mysigt hade vi medans vi plaskade i vattnet i den sköna solen och sen lite kvällsmat i gräset.

Hör och häpna killarna var som små prinsar även när vi kom hem. Båda ville ha välling och sen borstades tänderna och vips så sov båda.

Så nu ber jag till högre makter om att det är mina små prinsar som vaknar i morgon och inte mina små monster.
För fler såna här dag/kvällar behöver mamma verkligen för att kunna bli en normal mamma ingen och orka med.
För som det nu är jag ingen bra mamma, vän, sambo eller älskare och man vet aldrig när dom små sprickorna i glashuset rasera allt....jag hoppas att jag hinner laga mina sprickor innan det är försent!

"Men det krävs två för en tango"  

Älskar er alla och vissa extra mycket!



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0