Testa Gevalia Millicano - Powered by Smartson

Äntligen kommer mina älsklingar hem!

Nu är dom äntligen på väg hem mina två stora killar, mamma och lillprins har förberet med god mat och en jätte fin blombukett som älskling ska få för ett bra åk i öppet spår. Han åkte dom nio vasalopps milen på bara 7 tim och 34 minuter det tycker i allefall jag är kanon bra för att vara första gången han åker, han ville komma under 9 timmar och det gjorde han med marginal.

En annan sak jag varm kan rekommendera är faktiskt Kronans åkpåse, lill prins sover som en liten prins i den och håller honom lagom varm. Köpte den för riktigt bra mässpris på Underbara barn mässan i höstas, tror det var mellan 199 kr, och den har varit riktigt flitigt använd både varma och kalla dagar. Men nu hoppas jag ändå, fast jag blivit kär i denna åkpåse, att den snart inte längre behövs då våren och sommaren med sina varma sköna dagar kommer.

Vill börja använda vår kläderna på prinsarna och slippa alla dessa overaller, men behöver nog shoppa lite nytt åt dom först i allefall åt stor prins som växer så det knackar just nu. Mössor (älskar barnmössor) och jackor. Skor har jag redan införskaffat nu på alla dessa underbara reor lika med fodrade regnkläder...

Denna regnoverall till Alexander från Ellos fick det bli, tog den på 50% erbjudandet - toppen, väldigt omtyckt från första stund.

Vart ingen bra bild men gå in på Ellos så finns den där.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0