Testa Gevalia Millicano - Powered by Smartson

Lite vinster och annat

Måste ju skriva om min lilla hobby, samlar kampanjer och tvälingar samt att vara buzzador.

I buzzador har jag haft lite dåligt flyt i att komma med i kampanjerna, en är jag med i nu och mer om den finns att läsa längre ner i bloggen. Håller tummarna för ett trevligt buzzador år med många roliga test stunder med vänner och bekanta - är alltid lika roligt att få berätta om något nytt för andra.

Samlar kampanjer har jag inte fått nåt i än men har skickat in för att få lite biobiljetter så det är väl bara att vänta.

Vinster har däremot varit bra utdelning på, biobiljetter till snabba cash och två gott och blandat påsar, två vinster i finax tävling om väderkvarn (en till farmor och en till mig) och så ett litet bordsväxthus i en affärstävling på vår ICA affär - jätte kul är så glad.

Har även fått lite provprodukter, kampanjprodukter och tack för blogginlägg, sånt uppskattas och sätter en liten guldkant på vardagen.
- Isidora miniparfym prov, helt okej doft.
- två biobiljetter
- en fönborste
-tidnings prem från tidningskungen.se

Har även fått jättefina muminskedar på coop då jag handlade välling och gröt åt prinsarna - lite bonus i shoppingen.

Ja det här var det jag kom på nu...nu ska jag krypa ner i varma goa sängen brevid lill prins som fått sova på pappas sida nu när vi varit själva!

natti, natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0