Testa Gevalia Millicano - Powered by Smartson

Många inlägg om ditt och datt

Har inte riktigt skrivit vanligt blogginlägg på ett tag, men det jag bloggat om tycker jag är riktigt bra värt att testa.

Nu har man varit gräsänka i några dagar, ensam hemma med lill prins. Älskling och stor prins har varit uppe i sälen på lite skidåkning, eller lite och lite...älskling gjorde ett jätte bra resultat i Öppet spår (vasaloppet), är faktiskt riktigt stolt över han, 7 timmar och 34 minuter bättre kan det nästan inte bli. Fast jag vet nu att han inte ger upp utan strävar efter att slå denna tid nästa år vilket är bra, hoppas bara att jag också dras med på ett hörn och börjar träna lite hårdare skullle bara vara bra för min stackars kropp.

Ja,ja nu läntar jag i allefall hem mina killar så att jag har alla nära mig det är då man mår som bäst. Även om man inte alltid inser det. 

Älskar er mina tre underbara killar!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0