Testa Gevalia Millicano - Powered by Smartson

Snö snö snö så långt ögat kan nå!

Ska det aldrig sluta snöa, var ju så varm och skönt väder igår och så vaknar man upp till detta idag, fy och ve.

Vi har då i allefall varit och firat min gammel farmor som fyllde 94 år idag, fick smörgåstårta och prinssestårta, mums. En riktigt liten krutt gumma är hon, har koll på oss alla, men visst blandar hon ihop våra namn men det tycker jag är helt tillåtet vid den åldern. Är ju nästan så jag själv börjar blanda ihop namn fasten jag inte på långa vägar är så gammal som henne.

Har även varit på Hemköp och hämtat ut lite gratis produkter som jag fått och vunnit, ja ja...man kan säga att jag börjar bli lite smått beroende av detta samlande - men som det sägs gratis är gott!
Det vart 4 chokladkakor som jag lyckats vinna på facebook samt två färskpressad apelsin juice som jag fixat gratis till mig och L. Fixade även igår kväll så jag fick filmen CLOSER gratis, så det blir perfekt till nästa helg, mysa med choklad och titta på film :).

Är faktiskt lite roligt att min kära sambo L ställer upp på att hämta ut alla gratis saker och vinster som jag fixar hem åt oss, för det känns ju lite pinsamt när vi står där i kassan och visar upp sms efter sms för att få produkterna gratis...

Men det gör bara att jag älskar han och barna ännu mer och att dom tacksamt accepterar min lilla hobby som inkluderar hela släkten ibland. Snart hoppas jag att det är dags att ta fram grillen som jag vann i höstas för en liten invigning i vårsolen.

Nehepp...nu är barna hos deras farmor som var snäll och tog som så vi kunde röja upp i all oreda här hemma. För det är dubbelt så jobbigt när man har två små yrväder till prinsar som vill vara med överallt och plocka ut det man just plockat ihop.

Trevlig söndag kväll!

Kommentarer
Postat av: Anna - Bebis i magen♥

urs på bara några timmar bara vräkte det ner snö :/

2010-03-22 @ 22:12:00
URL: http://kakpaketet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0