Testa Gevalia Millicano - Powered by Smartson

Ny buzzador kampanj pågår

Ja jag vet att jag varit väldigt dålig på uppdatering nu på ett tag men det ska bli skärpning igen. Har varit en liten down period för mig men känns som jag nu är på uppgång igen så hoppas på det.
Tack för att du står ut med mig älskling!!!

Som sagt i rubriken så pågår just nu en ny härlig buzzador kampanj om Neutrogena ansikts rengöring. Var riktig skeptisk i början efter som jag är lite kräsen med vad jag har i ansikte. Men måste säga att jag är glatt överraskad denna gång. Man känner sig fräsch och får en mjuk känsla i ansiktet, jätte skönt.

Ska lägga in en bild till kvällen på produkterna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0