Testa Gevalia Millicano - Powered by Smartson

En liten snabbis

Gör en liten snabbis in här i bloggen idag. Har verkligen gått förunt idag med städning och julpyntning, i år är det stilren men harmonisk julstämning som får vara temat här hemma. Vill helst ha en lantlig jul men har ingen känsla för att få till det riktigt som jag vill men är åndä ganska nöjd. Saknar lite mer julblommor och nån fin röd vävvax duk till köksbordet också något nytt juligt tyg till soffan i köket sen kanske jag är nästan lite nöjd :).

Ååå ni har väl förresten inte missat att drömvinsten gick till en by här i närheten, 11 lyckliga tanter kan leva loppan nu och för all deras framtid, ni har väl redan förstått att jag INTE var en av de lyckliga även om jag mer än gärna hade viljat ha en liten del av kakan. Men men det är väl faktiskt så att man måste spela också för att kunna vinna och inte bara spela man måste spela rätt hmmm...så nää det är nog ingenting för mig jag får helt enkelt nöja mig med mina små vinster jag brukar håva in ibland och dessa gratis saker som jag har en fallenhet för. Självklart skulle jag ljuga om jag sa att jag inte ville ha så mycket pengar men samtidigt så kan man fundera lite på hur det igentligen skulle påverka mig, jag skulle nog om sanningen ska fram bli lite för bekväm och lat. Så slutsattesen blir alltså - Varför vinner aldrig jag storvinsten???!!!

Faktiskt så har jag redan vunnit något som är mer värt alla pengar i världen - nämligen mina älskade små prinsar! Som sover som två juveler inne i sina sängar!

Se hela bilden













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0