Testa Gevalia Millicano - Powered by Smartson

Hoppla hoppla var tar all tid vägen???!

Ja tänk att tiden bara tickar på fast man inte har hunnit med allt. För att inte tala om skolan och jobbet som stjäl all tid från mig, känns som man lever för skolarbete just nu. Är en tenta avklarad så är det bara dagsa att börja med nästa igen.  Man får bara hålla tummarna för att man klarat alla tentor!

Sen har vi äntligen fått klart att vi fick stuga i fjällen över nyår!!! Jippi, bara familjen och kanske någon natt med besök, men just denna efterlängtade familjetid som jag saknat så mycket. Bara mysa och leka med barnen för det känns som mina stackars prinsar hamnar lite i skymundan av alla studieböcker som deras tråkiga mamma måste tragla sig igenom. Men en hel vecka i helgen så har vi tagit igen all lektid....

Sen har älsklingen verkligen överraskat mig med en mysig weekend i början på nästa år men vart den tar vägen och när berättar jag senare....kan berätta att vi i allefall kommer att vara barnfria och skidorna föler med ;) (svårt att gissa eller hur )...


Lite gosiga kort kommer på prinsarna och tänka sig även ett på mig sliker med:

 Mamma och lill prins en solig vinterdag



Prinsarna på tomteland, häxan och prinsessan. En riktigt trevlig dag hade vi tillsammans med goa vänner!


  Små älskade prinsar!



Snart är det dags för jul och känner mig lite i julstämmning i år. Har redan börjat smygpynta lite men skulle helst vilja plocka fram allting direkt, hellst gärna ta in granen också och klä. Men får stå emot lockelsen ett litet tag till...

Önskelistan för killarna blir längre för varje dag, speciellt stor prins som sitter och lusläser leksaks katalogerna som nu dimper ner i postlådan var och varannan dag.

Några önskningar från barnen är:

-Duplo lego brandstation
-Sackosäck varsin att sitta i när dem spelar tvspel
- Stor prins vill ha nya längdskidor och nya slalompjäxor i stlk 30
- Stor prins vill även ha en bakugan
- Lill prins önskar sig en lättstyrd radiostyd bil

Ja detta var ett litet axplock av alla önskningar kommer mer senare.
Nu ska jag försöka väcka lillprins som sover middag, men det ser så skönt ut så kanske kryper ner brevid han istället och tar en tupplur jag också!

Trevlig dag i vårt vita vinterland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0