Testa Gevalia Millicano - Powered by Smartson

I morgon första avdent och julmarknad

Så har vi kommit så långt på detta år att det är dags att tända första adventsljuset, så jul mysigt!
Här hemma så är julpyntandet klart, sparsamt men ändå julstämning känner mig ganska nöjd får jag lov att säga och i år ser jag faktiskt fram emot julen, vilket jag inte gjorde i fjol, så hoppas bara att detta nu håller i sig och vi får må bra.

Sen har jag självklart hittat lite mer att tillföra min önskelista på www.Alvashus.se och just nu har dom dessutom fraktfritt ;), bara så ni vet...

Pajform 17cm Bågon av dessa fina pajformer 17 cm skulle göra sig bra hemma hos oss.

Dalakruka fin fina krukor...kärlek

Ja det var några av alla fina saker dom har på den sidan. Något annat jag söker mer ljus och lykta efter är likadana te muggar som jag har redan i ljus turkos. Köpte dessa (4 st) uppe i vemdalen i fjol men ångrar så att jag inte köte åtminstonde två till för jag verkligen älskar att dricka te ur dem, tror att det igentligen är latte muggar (utan handtag) står Living lot´s under dem. Dom är mer eller mindre handgjorda så ytan är ojämn.

Nu ska jag leka lite med mina prinsar innan dom ska få krypa till kojs och ladda batterierna inför morgondagen. Sen blir det lite lördags mys framför tv med älsklingen och ett glas vin.

Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0