Testa Gevalia Millicano - Powered by Smartson

Lördag igen!

Visst är det härligt med lördagar på något vis, att vakna upp på morgonen och veta hur tidigt klockan är är så behöver man inte rusa upp och skynda sig till jobbet eller veta att man snart har en lektion på datorn som väntar. Prinsarna hoppar upp och ner i sängen med stora leenden för att få igång mamma och pappa, medan dom på något mirakulöst sätt vet att det är lördag morgon.

I dag på morgonen kände jag mig extra mys mysig när jag satt med prinsarna i soffan och kollade på Bamse filmen vi hyrde igår (dom har kampanj priser på hyrfilmer på tvn nu så bäst att passa på) när vi hade lite fredagsmys. Ute snöade det lätt och det kändes som riktig julstämning, så för att skapa en extra guldkant på morgonen så bakade jag och prinsarna scones a la Leila, vart riktigt gott trotts att vi råkade glömma dem lite länge i ugnen.

Sen vart det en spontan tur till Borlänge med svärmor för lite julshopping och jag tror faktiskt att det mesta på listan vart avbockat, julkläder till prinsarna - check, tomtenisse kläder till prinsarnas lucia firande - check och så vart det sista paketen till deras adventskalender. Ska bli så kul att se glädjen hos dem varje dag när dom får öppna ett litet paket i väntan på den stora dagen JULAFTON!!!
När vi kom hem från shoppingen efter lite längre tid en vi tänkt men med mera uträttat istället så mötes man över en jätte mysig syn då lill prins satt uppkrypen i sin farfars knä och sov så gott!

Tänk vad jag älskar mina killar alla tre, två små prinsar och en stor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0