Testa Gevalia Millicano - Powered by Smartson

Nya buzzador kampanjen

Jag är ju med i en ny buzzador kampanj nu som ni givetvis ska få lite mat nyttig information om ;) hi,hi va fyndig jag var där eller hur för det handlar just om mat eller rättare sagt en lite lyxigar ingrediens i maten nämligen parmesan från ZETA.





Så kul att få testa något som gör att man måste upptäcka ny intressanta maträtter, så har ni några på lager så tas dom gärna emot.

Dessutom kan ni själva välja att få chansen att få testa liknade godsaker eller andra spännande saker HELT GRATIS genom att bli en buzzador och helst då genom mig vi denna länk:

BUZZADOR VIA ATL

Har ni frågor om kampanjen eller buzzador så tveka inte att fråga för jag lovar det är lika roligt varje gång man kommer med i en kampanj och ännu roligare att det är gratis!!!

Trevlig parmesan kväll på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0