Testa Gevalia Millicano - Powered by Smartson

Önskelista

Hoho..nu kära tomten så kommer min önskelista, i god tid så du hinner kolla över den väl! ;)

Ja faktiskt så nu i jultider blir jag som ett barn på nytt vill julpynta ( har faktiskt tjuvstartat med både advetsljusstakar och stjärna), handla paket och skriva önskelista. Så här nedan kan ni se en del av min önskelista, förstår inte dom som säger att dom inte önskar sig någonting för det gör man väl alltid liten som stor. Man kan önska sig hur mycket och vad som helst men sen om man får det är en annan sak.

Men tänk på att tomtens små nissar är ute och smyger runt husknutarna nu för att se vilka som är snälla och förtjänar en liten juleklapp, så lika bra att sköta sig!

 Bondelid från MQ stlk M svart.

Ååå denna tunika var väl mysig, stlk M blir bra.


- Sen en philips vattenkokare som man kan ställa in önskad temperatur på så den passar både för vällin,te m.m

- Å så en sådan där klocka som mäter både puls, kalorier och har GPS, en fin stilrent sportig look ska den ha.

- Frisör spray, shampoo och balsam är ju sådant som alltid går åt helts då Loreal.

Hmm få se vad som mer står på min önskelista till tomten och tomtemor.....

-Just det en ny fin PEAK huvtröja med dragkjeda inte med plats märke utan broderat, stlk M.

Leilas guldkant på vardagen 
Så denna finna bok av min favorit kock Leila hon är väl helt underbar, så denna vill jag gärna ha på min recepthylla!


Ja det var som sagt lite av vad som har dykt upp på min önskelista!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0