Testa Gevalia Millicano - Powered by Smartson

Skola, hämta barn, hämta bil

Ja så har min dag sett ut och kommer se ut för jag har bara kunnat pricka av skolan än så länge. Sitter nu och väntat på svärmor som ska komma och plocka upp mig så ska vi hämta barnen och sen vidare och hämta vår ena bil som varit på verkstad.

Samtidigt ska jag passa på att smita in på Hemköp för att hämta ut lite trevliga gratis produkter, glögg och te, precis det jag vill ha nu dessa kalla vinterdagar. Men om man ändå slapp ut och iväg till jobbet utan istället kunde avnjuta en go kopp te och en bra bok under en fleece filt i soffan. Men det är väl sånt man får vänta på tills barnen blivit stora eller man själv blivit pensionär.

Kom på en till liten önskeklapp idag när jag kollade The voice på tv på morgonen. Då pratade dem lite om att det finns så många roliga USB minnen på marknade nu.

Så det jag önskar mig är ett fint lite tjejigt USB minne att förvara skolarbeten på som annars ligger och tar upp sån plats på datorn.

Nehepp...dags att lyfta på stora baken från stolen och tända lite stakar och stjärnor i fönstrena så det ser bebott ut här i huset.

Trevlig dag i vinterkylan...brrr!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0