Testa Gevalia Millicano - Powered by Smartson

Äntligen examen!!!

Äntligen efter 1,5 långa år så är det äntligen färdigt - rtgssk examne! :).
Tänka sig det trodde jag inte för fura år sedan när man tog ssk examnen, att man snrt igen skulle sitta där i skolbänken. Men men nu lär det då ta ett tag innan jag sätter mig där igen, men säker kan man ju inte vara...

Tack alla som ståt ut med mig under denna tid, kan inte garantera att jag blir bättre men behöver dock inte sitta på nätter och plugga utan nu kommer jag sova på nätterna!

 

Nu mera har man äran att få bära en sån här stilig KI brosch tillsammans med ssk broschen. Man är nästan lite stolt över sig själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0