Testa Gevalia Millicano - Powered by Smartson

GEKÅs Ullared - Göteborg - Bröllop

Så då var man åter hemma igen efter en fullspäckad men dock trevlig helg. Fredagen vart det en roadtrip med älskling och goa vänner ner till Gekås Ullared, Jippi!!!!, som jag längtat. Men eftersom dom andra tre i sällskapet inte var lika roade av att gå där som jag så vart det en snabb shopping, bara att hålla sig till planerade listan och inga ytterligare utsvävninga, det vart dock några ...ojojoj oppsan... i allefal men lite oplanerade saker i vagnen. Fick men nästan allt jag planerat att köpa så det är jag nöjd med, resten får jag komplitera här hemma. Men jag är mer än nöjd med dem fynd jag gjorde, kan säga var mest åt barnen i form av kläder och leksaker med betoning på LEGO.

Sen efter detta trevliga stop bar det av till hotellet i Göteborg där vi skulle bo under helgen. För på lördag var det bröllop som stod på schemat, dock inte vårat hmm..ha,ha. Men brudparet var strålande fint och både akten och festen var trevlig. Så det tackar vi för!

Nu är ögonen trötta kan jag lova, dags att sova!

Natti, natti! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0