Testa Gevalia Millicano - Powered by Smartson

Nyårsafton 2011/2012

Så snart var detta år till ända och ett nytt år i antåg...konstigt att det alltid ska kännas så vemodigt. Jag är av den sortet att jag inte gillar förändringar som jag inte kan styra över, vill ha kontroll över allt annars blir det kaos i min lilla hjärna och det är det bom händer varje nyår. Men det är väl bara att acceptera läget och se framåt och hoppas att kommande år blir mycket bättre och lättare, för om sanningen ska fram så har detta år varit fruktansvärt tungt på många vis. Men sen är ju nästa år ett jämt tal och det är ju alltid positivt... ;)

Ett nyårs löfte av MÅNGA är att jag ska försöka vara mer aktiv på bloggen och skriva allt det jag tänkt om mina vinster, barnen, alla provprodukter jag ibland får samt hur våra liv i allmänt ser ut.

Nu när skolan äntligen är slut och jag BARA ska jobba, suck vad jobbigt det lät, så hoppas jag att jag får lite mer fritid över till sånt jag tycker om.

Sitter just nu och väntar på att min ny inköpta skänk till vardagrummet ska bli ihop monterad av älskling och svärfar, men det går seg och dom har absolut inte samma åsikt om hur det ska monteras ibland så det blir som lite fight scener...hå hå. 

  
Denna skönhet är det som jag planerar att ha tv på, få se hur det blir annars hamnar den i köket, hi,hi!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0