Testa Gevalia Millicano - Powered by Smartson

Grattis till MIG

Hipp hipp hurra för mig idag! Får gratta mig själv lite här när resten av min lilla familj verkar ha glömt att jag fyller år för inte ett endaste litet grattis, puss eller kram fick jag nu på morgonen :(. Kan ju förstå att små killarna inte har reda på det men den stora suck....Ja ja bra att man är lite själv kär ibland så man kan gratta sig själv :). Stor prinsen kom ihåg det när jag påminde honom så han skulle måla en fin teckning till mamma på dagis, så det värmde. Idag ska det vara mycket rosor och choklad...har redan fått jätte fina blommor från nära och kära, fina ljuslyktor, vas och ett toppen fint skärp av ett av mina favorit märken Peak Performance. Så glad, tusen tack! I kväll blir det lite firande med min kära pappa och hans fru samt lilla familjen, mysigt.


Grattis till alla er andra på ALLA HJÄRTANS DAG!

                                             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0