Testa Gevalia Millicano - Powered by Smartson

Test pilot på smartson...hoppas

Väntar i dagarna på att få se resultatet om man fick vara med som testpilot hos smarston på inte mindre än PIZZA...smaskens. Tror hela familjen för en gångs skull skulle gilla mitt ihärdiga sökande efter kampanjer och gratissaker. 

Har blivit en del av min vardag, bara älskar att få spännande överraskningar i postlådan eller chansen att prova nya saker och mat rätter, tror faktiskt inte att jag skulle testat vissa saker om det inte vore genom en kampanj så det är faktiskt ett riktigt bra sätt för företag att nå ut till oss konsumenter. Men det som faktiskt är roligast är att det är gratis.

Så håller tummarna nu för lite intressanta Smartson kampanjer fram över och kanske någon spännande buzzador kampanj skulle också sitta fint just nu.

Kram på er alla nu ska jag krypa ner i en varm skön säng och drömma om alla mina kampanjer ;)

   Ser ni denna lilla gubbe så är det troligen en smartson kampanj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0