Testa Gevalia Millicano - Powered by Smartson

Nya planer!

Hmm...funderat och funderat och nu kommit fram till att jag ska låta denna blogg vara just mammasprinsars blogg där man kan följa mina små prinsar i vardagen och alla deras upptäckter i livet. Men jag kommer fortfarande att skriva om min STORA hobby tester, kampanjer och tävlingar, I LOVE. Denna passion kommer att få en helt egen blogg att bo i där jag inte blandar in min familj och privatliv, om det inte handlar om vinster och tester så klart :).

Bloggen har sått ett frö och ska nu börja gro...återkommer med sidan dirket den är förlöst!

Under tiden kan jagsäga att jag kom med i Smartsons testpilot för frukost och hör och häpna fick jag EGO frukost paketet!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0