Testa Gevalia Millicano - Powered by Smartson

Trög början på året

Ja detta år började väl kanske inte som en solskens saga precis, som vanligt firade vi in året med en magsjuk lill prins. Han har börjat gjort det till en tradition nu kan man tro. Hittills i år så har lillprinsen redan hunnit med 3 magsjuke omgångar, mamma och stor prinsen 2 och pappa har klarat sig lindrigt med 1 (än så länge).

Men på gratis fronten så har det sakta lossat lite, har fått loka (fb), malaco godis (fb) och knorr soppa (fb), lite gratis checkar på stadium, EM, indiska, discshop.se och cervera via den nya trenden wrapp som är en app till mobilen.

Sen har smartson JÄTTE mycket kampanjer på gång nu och hoppas att jag kommer med i allihopa nu ;), har hittills kommit med i Pågens med smakprov på bröd, jätte kul. så nu håller jag tummarna på mer,mer,mer!!!

Buzzador har däremot varit väldigt tyst, inte kommit med i någon av de senaste kampanjerna trotts att jag ligger på 23:e toppplaceringen (!). Idag kom en inbjudan om deodorant som jag tänkt tacka ja till och hoppas verkligen att jag kommer med. en rolig sak med Buzzador var dock att jag vann deras guldbrev.se tävling om bäst blixtrapport ;)...hela 1000 kr i presentkort jag själv fick välja så jag valde 500 stadium och 500 på Åhlens. Kan lova att jag både blev paff och väldigt glad trodde inte att jag av alla kunde vinna en sådan vinst där!!!

Några tråkiga saker är dock att tvättmaskinen gick sönder, torktumlaren är trasig sedan tidigare och diskmaskinen började brinna, så det var bara att öppna den redan tomma plånboken och införskaffa nya.

Så man kan summera början av år 2012 med gråmulet med en och annan solglimt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0