Testa Gevalia Millicano - Powered by Smartson

Jippi massa kampanjer

I like smartson

Kommit med i två kampanjer samtidigt fårn smartson, första var gevalias snabb kaffe  som jag skrev om i tidgare inlägg och det andra är findus grönsaker för olika tillfällen.

Kaffe har jag redan hämtat ut, var en mini burk kan man säga men den är ju på andra sidan väldigt smidig att ta med sig på bilresan eller utflykten och då räcker det med varmt vatten i termos, vilket innebär att vi bara behöver EN termos och kan dela på den eftersom vattnet kan användas både till kaffet, te och vällingen. Mindre disk och sull, tipp topp för en småbarnsfamilj. Bara hoppas att kaffet smakar bra också...återkommer med smak resultat :).




Grönsakrena ska bli spännande att testa eftersom jag nu har gått över till en light GI metod (dvs. GI med lite fusk) så passar grönsaker jätte bra. Tror det blir att välja grönsaker till fisk och anv'ända det till lite lax.





Buzzador däremot gör mig riktigt besviken, får förfrågningar om kampanjer men kommer sen inte med inågon trotts att jag kämpat mig upp till 100 i topp listan, tror jag låg runt 23:e plats sist jag kollade. Så tro inte att bara för man har en bra plats i listan så kommer man med i kampanjer....väldigt tråkigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0